torsdag, december 01, 2011

Lucka Nr 1: Om dig själv

Jag gör som Emily och berättar lite om mig själv. Jag är 24 år gammal men om någon frågar kan jag få för mig att jag fortfarande är 21. Jag är yngst av fem syskon och har massa söta syskonbarn att krama.Jag gillar fina saker. Det kan låta materialistiskt men jag blir helt enkelt glad om saker är fina. Det kan vara allt från en genomtänkt reklam, en fin bokframsida, någon som lagt sina pennor i rad eller en tant i matchad dress. Eller förpackningar. En av huvudanledningarna till att jag provar nya saker i mataffären är att produkten har en fin förpackning. Jag är lat och kan i stort sett inte genomföra saker jag är oinspirerad till. Men när jag får en idé jobbar jag non stop. Jag kan enkelt sysselsätta mig och har ingenting emot att vara för mig själv, men älskar att vara omgiven av nära och kära.Jag gillar att fota, rita, skriva, pyssla, virka, klippa, sy, spela piano, volleyboll och fotboll men har olika perioder och gör helst en sak i taget. Däremot har jag inga problem med att det är stökigt omkring mig, vilket det har en tendens att bli.

7 kommentarer:

  1. Fina saker är ju just sådär att man blir glad av dem liksom. Det i sig är ju väldigt fint. Tycker jag då. Puss.

    SvaraRadera
  2. Du är min favorit, tittar alltid först på Dig!

    SvaraRadera
  3. Helena&Elvira; Ja, det är ju bara så det är liksom
    Anonym; Så fint att höra!

    SvaraRadera
  4. Vilken bra kalender du har!

    SvaraRadera