söndag, november 18, 2012

Nattgäst, klänning och tv

hejregina dagen1
Igår morse när jag vaknade var Josef hos oss. Han hade trippat in natten innan när jag låg och sov, så på morgonen fick jag säga hej och godmorgon. De diskuterade ställen i världen man kan åka till och dukade fram frukosthejregina dagen3Sen tog jag på mig den här klänningen och sprang till bussen för att repetera hela dagen inför en konsert som vi hade på kvällen. Kul kul

Förresten har vi sagt upp våran tv. Det kan hända att den flyttar in igen, men just nu känns det ganska skönt.

2 kommentarer:

  1. oj så fint här var! tack för titten, jag kommer tillbaka.

    ps. att leva utan tv är bästa. det ger näring till själen. lovar.

    SvaraRadera
  2. Nej vad fin klänning! Var har du köpt den?
    sv: det är ju så himla gott, speciellt när man plockat dem själv i skogen :-)

    SvaraRadera